Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nejsem Gretén

Ukradli jste mi stáří. Nejsem aktivista, nejsem xenofob, jsem obyčejný důchodce. Ale už vážně pěkně naštvanej!

Ukradli jste mi stáří

Neměl bych tohle psát, měl bych být dávno pod drnem. Na druhé straně řeky. Alespoň dle mladé generace scházející se na Letenské pláni.  Ale jsem tu stejně, i když vám proti vůli, přestože jste přesvědčeni, že jsme přítěží. Nejsme nadějí budoucnosti, jenom vyprazdňujeme státní kasu svými důchody a jsme na obtíž. Nejsme z Prahy, ale z Vidlákova a ničemu nerozumíme.Navíc volíme nějakého Babiše, Zemana. Prostě jsme nesvéprávní idioti. Tak to vidíte?

Svými prázdnými slovy a dehonestací mi kradete stáří, sny o důchodovém věku. Přesto jsem já jedním z těch šťastnějších. Staří lidé trpí, umírají, ale lékařské prověření mého stavu řeklo, že jsem zdráv. Nemám cukrovku, nemám snížený, zvýšený, krevní tlak, nemám náběh na infarkt, mozkovou mrtvici ani rakovinu. Neberu dokonce ani žádné léky. Kromě Starého myslivce. Přesto se kolem mne hroutí spousta stejně starých, i mladších. Ano naše generace je na prahu masového vymírání. A jediné, o čem dokážete mluvit, jsou peníze. A pohádky o blahobytu, který nemáme! Celý život jsme pracovali, platili daně, sociální a zdravotní pojištění, daně a často i několikeré zdanění. A na stará kolena si musíme platit injekce do kolen, léky, některá vyšetření, lázně, rehabilitace….…Zatímco jiní, co do systému neodvedli z práce ani haléř, pro mladší ročníky jeden haléř byla setina koruny, protože jsou celé roky a to několik generací na dávkách, dostávají veškerou zdravotní péči zdarma.

Vaše pohádky o ekonomickém růstu, který dopadne i na důchodce?! Vždyť vaše politika a řešení, které jsou potřeba, jsou stále v nedohlednu. Říkáte, že nás posloucháte, že rozumíte naléhavosti podporovat ty, kteří celý život pracovali. A přitom? Podporujete stávající systém dávek a imigrační politiku. Podporujete netáhla, okupanty a vrahy. Vrahy, kteří prý za nic nemohou, protože jsou dle vás psychicky nemocní.

Ne, neplavil jsem se přes oceán, abych vám toto sdělil. Nedělal jsem defekaci do kýble, abych zachránil svět. Myji se každý den i vícekrát a snažím se nepáchnout. Neplatí mě žádný Maďar ani jiný mecenáš. Platí mě stát, dostávám důchod. Proč? Protože jsem makal 16465 dnů svého života. Tj. 45 roků a 40 dní. Celou tu dobu jsem já odevzdával daně do systému. Do systému, který dnes mě dává sotva 43,7% průměrného platu.

Nestěžuji si. Jiní jsou na tom hůř a taky si to nechválej. Ale dávat okupantům, jak jinak nazvat většinu imigrantů, flákačů a nemakačenků na dávkách za 0 produkce až třikrát víc?

Neměl bych tohle psát, měl bych být dávno v penále a neužírat svým důchodem tolik potřebné sociální dávky.

Tak to je pro mě téma. Nikoli autista v rukou nenasytných a všehoschopných opatrovníků, rodičů. Je mi tak nějak zle, z tohoto světa.

A konče optimisticky – do toho penálu se celkem těším.

Autor: Tomáš Kysela | neděle 29.9.2019 8:00 | karma článku: 44,18 | přečteno: 2571x
  • Další články autora

Tomáš Kysela

Demokracie jako prase.

Nechci urážet to inteligentní zvíře a demokracii už vůbec ne. V luzích Českých se však toto připodobnění užívá často. Tak jsem si dovolil též.

13.12.2019 v 20:14 | Karma: 34,61 | Přečteno: 1123x | Diskuse| Politika

Tomáš Kysela

Dav dostal pocit, že tvoří budoucnost.

V úterý se konalo shromáždění lidí na Václavském náměstí. Proč? Nemají rádi Babiše. Ptám se znovu, proč? První důvod je vždy zástupný. Teprve ten druhý je ten pravý.

11.12.2019 v 18:37 | Karma: 42,14 | Přečteno: 2180x | Diskuse| Politika

Tomáš Kysela

Už jsem viděl hada čůrat, koně zvracet i komediantskou maringotku na ruby.

Ale tohle, to je síla, na to by nepřišel ani velký soudruh Milouš Jakeš. Dokonce ani ten svazák Štěpán, by takovou blbost nevymyslel. Jak říkala naše třídní: „Čeho je moc, toho je příliš“.

13.10.2019 v 8:00 | Karma: 40,64 | Přečteno: 2130x | Diskuse| Ostatní

Tomáš Kysela

Je smutný, že nechci ztratit svou rasu

Censura je tady. Bude opět samizdatová literatura? Budeme se opět bát říci co si myslíme? Kam se to řítíme!?!

7.10.2019 v 5:00 | Karma: 37,18 | Přečteno: 1095x | Diskuse| Společnost

Tomáš Kysela

Silvestrovské petardy? A proč NE?

Oslavy vstupu do dalšího roku pro některé. Je to tu. Každý rok a stále stejné. Rachejtle, dělbuchy, petardy, jiskřivé fontány...Silvestr jako "řemen". Otázka: "Naštvanej jsem sám?"

31.12.2018 v 0:01 | Karma: 25,81 | Přečteno: 696x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Trumpova potenciální viceprezidentka zastřelila fenu. Byla nevychovaná, napsala

27. dubna 2024  21:46

Guvernérka Jižní Dakoty Kristi Noemová, kterou by si exprezident a předpokládaný republikánský...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 843x
Život máme jen jeden a máme ho až do smrti. Tak se s tím snažím nějak vyjít. Držitel titulu balónový vzduchoplavec.

Seznam rubrik