Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím, měla jsem týranou fenku a hrozně se bála bouřek, petard..lidí.... Ale tady nejde jen o naše mazlíky, ale o jak je psáno o tvory ve volné přírodě, musí zažívat velké muka. Jsem ráda, že už pár let je u nás ve vsi tolerance velká. Střílí se o moc míň než v jiných letech. Třeba to dojde i těm ostatním. R^

1 1
možnosti

H70o43n18z37a 55V78r36á91n34a

31. 12. 2018 9:04

Šmarjá, abyste se nezbláznili ( myslim tím ty všechny militantní odmítače ohňostrojů). Mám doma kočku-ta si o silvestra nějakejch rachomejtlí nevšímá, dcery jsou už odrostlé a nepozoruji, že by na nich ohňostroje v dětství zanechalo nějaká traumata a tak dále. Fakt ty dvě hodiny kolem půlnoci někoho tak mocně ohrožují, neboť celý zbytek roku je všude ticho? Ale no ták. Mě než puberťáci s dělobuchama kolem silvestra vadí spíš vožralý puberťáci vracející se z diskotéky a hulákající skoro každý víkend pod okny.

5 5
možnosti
Foto

R49o58m91a12n 60K10o40z86e22l

31. 12. 2018 17:51

Nechápu argumentaci malými dětmi - ty naopak ohňostroje a světlice milují, u mne to tak bylo, stejně si pamatuju, jak už na prvním stupni kluci byli zažraní do petard. A štěkající psi mi vadí mnohem častěji, kvůli nim leckdy nemůžu spát při otevřeném okně, ale ani by mne nenapadlo je zakazovat. Maximálně si pomyslím něco o rožni a okno zavřu.

1 0
možnosti

Ne, samozřejmě mě trápí, že moje kočička bude trpět a já ji nemám pořádně jak pomoci. Nijak by mi nevadilo, kdyby to bylo řekněme od půlnoci do jedné ráno. To respektuji a chápu, že to k oslavám nového roku patří. Ostatně, sám se na hezký ohňostroj rád podívám.

Bohužel ale, hlupáci, co se baví střílením petard celé svátky mě neskutečně štvou. Nic s tím ale nenadělám a ti, co by s tím něco dělat měli to nestíhají, někdy dokonce ignorují.

7 0
možnosti

H41o89n88z15a 68V11r86á95n58a

31. 12. 2018 9:13

Souhlas. Pokud někdo "dělobuchuje" mimo 31.12., tak ve valné většině obcí porušuje vyhlášku a to by měli ti, kdož jsou za to zodpovědni postihovat. Ale to je jako kouření na zastávkách, hluk z hospod, atd. Pak jsou také situace, které vyhláška sice neřeší ale (nejen) mě vadí více jak petardy. Např. nevychované děti v restauracích, puberťáci na dětských hřištích, bezohlední cyklisté, atd atd. Protě všude je něco a nějaké petardy jsou jen miniproblém.

2 0
možnosti

Pokud jde o ohňostroj od půlnoci do cca. půl jedné prvního ledna, tak jde o 0,0005% času z roku. Toto období je navíc předem plánované, což usnadňuje případnou medikaci.

A já se ptám. Kdo je tady sobec?

3 5
možnosti

Tuto akci každý rok předchází skoro měsíc dlouhá dělostřelecká příprava. Puberťáci - skuteční i ti přerostlí testují zakoupenou munici. Nejčastěji mimo svůj domov. K tomu několik firemních a soukromých ohňostrojů na rozloučenou.

Silvestrovské šílení pokračuje nejméně do půl druhé. A v lednu je nutné vystřílet všechno, na co se zapomnělo a zbylo.

Tak kdo je tady sobec?

9 3
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 843x
Život máme jen jeden a máme ho až do smrti. Tak se s tím snažím nějak vyjít. Držitel titulu balónový vzduchoplavec.

Seznam rubrik